Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Jasiuk E$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Jasiuk E. Interpretacje indywidualne przepisow prawa podatkowego – uregulowania zawarte w ordynacji podatkowej [Електронний ресурс] / E. Jasiuk // Історико-правовий часопис. - 2013. - № 2. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipch_2013_2_35 Податкові закони зазнають частих змін, що є зазвичай результатом фіскальної політики держави й пошуку методів збільшення вливання грошових ресурсів під час сповільнення розвитку економіки. Наявність у польській правовій системі можливості одержання індивідуальних інтерпретацій слід оцінити позитивно. У разі виникнення сумнівів, щодо значення положень закону про податок кожен зацікавлений має можливість скористатися цим юридичним інструментом із метою уникнення шкоди, заподіяної внаслідок неправильної інтерпретації закону про податок.
| 2. |
Jasiuk E. Przedmiot i podmiot prawa autorskiego w Polsce: zagadnienia ogólne [Електронний ресурс] / E. Jasiuk // Історико-правовий часопис. - 2017. - № 2. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipch_2017_2_33 Досліджено питання, пов'язані з об'єктом та предметом авторського права в Польщі. Проаналізовано відповідні положення Закону про авторське право і суміжні права від 4 лютого 1994 р. Цей акт встановлює, що об'єктом авторського права є будь-який прояв творчої активності індивідуального характеру, визначеного в будь-якій формі, незалежно від цінності, мети та способу вираження. У Законі визначено об'єкти, що не захищаються авторським правом: нормативні акти чи їх офіційні проекти; офіційні документи, матеріали, знаки та символи; опубліковані описи патентів або охоронних документів; прес-релізи. Відповідно до закону, авторське право належить творцеві, якщо законом не передбачено інше. Закон містить правову презумпцію, згідно з якою творець це особа, ім'я якої в цій якості була показана на примірниках твору або авторство якого було іншим чином оприлюднене у зв'язку з поширенням роботи. Передбачено судовий спосіб вирішення спорів щодо розпорядження авторським правом між співавторами об'єкту інтелектуальної власності. Цей акт також містить положення про об'єкти інтелектуальної власності, створені найманими працівниками згідно із контрактом, згідно із якими якщо закон або трудовий договір не передбачають іншого, роботодавець, чий працівник створив роботу в результаті виконання зобов'язань за трудовими відносинами, на момент прийняття роботи набуває майнових прав у межах, що випливають з мети трудового договору та узгоджених намірів сторін.
| 3. |
Reszelewski J. Zadania w zakresie pomocy społecznej realizowane przez gminy [Електронний ресурс] / J. Reszelewski, E. Jasiuk // Історико-правовий часопис. - 2018. - № 1. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipch_2018_1_27 Надання соціальної допомоги є одним із найбільш важливих завдань, що здійснюється муніципалітетами. Соціальна допомога як інститут соціальної політики держави спрямована на те, щоб люди та сім'ї могли подолати важкі життєві ситуації, однак це неможливо, використовуючи тільки власні сили, ресурси та можливості таких осіб. Соціальна допомога організовується органами державної влади та органами місцевого самоврядування, які співпрацюють у цьому напрямку, на основі партнерства із соціальними та неурядовими організаціями, католицькою церквою, іншими церквами, релігійними об'єднаннями та фізичними та юридичними особами. Виплати соціальної допомоги надаються, коли їх призначення виправдане матеріальними умовами, нездатністю заявника дбати про себе та родину або неефективністю дій, вжитих ним.
| 4. |
Jasiuk E. Jednostka a dobra praktyka w administracji [Електронний ресурс] / E. Jasiuk, D. Walczak, D. Mądry, D. Mereć // Історико-правовий часопис. - 2018. - № 2. - С. 146–151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipch_2018_2_30 Запропоновано новий підхід до поняття так званого "доброго управління". Змінюється світ, вільна міграція складається з потоку людей, капіталу, товарів і послуг, що вимагає від адміністрації такого ставлення, яке будується на принципах доброзичливості до громадянина Європейського Союзу. Людина як суб'єкт права має не тільки обов'язки, а й права. До неї необхідно ставитися шанобливо, з повагою, толерантно. Незважаючи на владну функцію адміністративного права, в його дискурсі має бути відображена позиція, що змусить адміністрацію тримати громадянина в центрі уваги в процесі прийняття рішень. Адміністрація повинна складатися з кваліфікованих і чуйних службовців, чия діяльність спрямована на служіння громадянину.
|
|
|